söndag 2 november 2008

Ett nytt liv, OMG.

I morgon börjar mitt nya liv.

Fast det började lite idag eftersom jag tog mod till mig och utan Victorias stöd vågade ta mg till Friskis & Svettis gym. Jag gjorde även sit-ups offentligt på en svettig matta och kände mig allmänt hurtig.
Planeringen inför i morgon är typ klar och snart kommer Stina W hem från Berlin.

Jag är trött. Kanske inte så konstigt med tanke på att helgen var händelserik. Mor var här, Preisners Requiem spelades och öl dracks i trevligt sällskap. Det är hårt att vara jag ibland...






KarinKusin, MammaMor, MosterMargret!

2 kommentarer:

LINA sa...

du kommer äga på ditt nya liv!! jag älskar i alla fall redan det!

enannie sa...

mor din & margret är ju bär! :)

ser spänt fram emot att höra om hur det gick och kändes idag! som jag sa, du kommer göra succé! är så glad för din skull. :D