tisdag 18 november 2008

Utmaningen

Jag har fått en utmaning av Victoria. Utmaningen lyder som följer:

* Länka till den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. * Berätta sju saker om dig själv, alldagliga som knasiga. * Utmana bloggare i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

1. Varje dag dagdrömmer jag i någon form om min framtid. Ofta planerar jag olika projekt jag ska genomföra. Ofta handlar de om barn, musik och om stugor på landet.
2. Jag är en matchningsfascist och mår betydligt bättre i matchade miljöer.
3. En dag ska jag sluta vara stökig och lära mig att det blir mycket mindre stökigt om man viker ihop kläderna eller lägger dem i tvättkorgen när man går och lägger sig. En bäddad säng lär också vara en fröjd för ögat. Struktur i pärmar och skivor i bokstavsordning har jag också hört ska vara bra.
4. Innan jag dör kommer jag ha bott minst 6 månader sammanhängande i utomlandet. Utomlandet behöver inte vara långt borta, köpenhamn är ett för mig godkänt utomlands-alternativ.
5. Jag har enormt svårt för att bli arg på riktigt, men en expert på att vara tyst irriterad.
6. Det där med att dejta tycker jag är extremt läskigt. Föredrar att falla pladask för män som redan finns i mitt sociala nätverk. Trots detta suktar jag efter nya sammanhang.
7. Jag tänker varje dag att jag borde musicera mer, jag borde fotografera mer.

Jag utmanar dessa bloggare att skriva 7 saker om sig själv:
Lina
Nivette
Joanna
Irina
Daniel
Annie

Inga kommentarer: