söndag 16 november 2008

Vecka 46



Välfylld helg, ja, en välfylld vecka på alla sätt och vis.
Öl för freden, musikhögskolefest, Tobias release och hemma hos kalas hos systrarna Erlingson och Linn. Trots detta har jag lyckats vara lite duktig och allt går framåt. Men jag längtar till december. När november är över, då händer allt!


Hemma hos fester är kanske den bästa form av festlighet. Inget köande, inga onödiga utgifter, man kan påverka musikvalet och sitta bekvämt och föra de där konversationerna som bara verkar ske efter ett visst intag av valfri dryck. Jag älskar det och man vill nästan aldrig gå hem. Men man är glad om man slipper städa dagen efter. Jag slapp och satsade istället allt på mitt exabete och häng med Johan O.

Idag har jag insett att Grey's Anatomy och One Tree Hill är som prosa för själen just nu. Lite sorgligt, men lättåtkomliga lycka på samma gång. Jag låtsas att jag är Peyton, fast bara ibland.

1 kommentar:

Irina sa...

Jag har insett och accepterat att jag alltid kommer bara Brooke. Störigt men så är det. Inget att göra åt det. Suck.