tisdag 20 januari 2009

Hepp!


Alltså ordet perspektiv är något man bör använda och tänka på mer. Helst varje dag. När livet ibland känns hårt så bör doseringen vara varje timme, varje minut. Jag suckar över ett halvlamt 2008, men i jämförelse med hur det skulle kunna vara, var det banne mig inte så pjåkigt. Från och med nu är mitt glas alltid halvfullt. Skål!

Examen är tagen. Titel finnes. Trots detta vill jag läsa mer. Jag vill resa mer. Jag vill jobba mer. Jag vill spela mer. Jag vill så väldigt mycket. Jag är konstant hungrig. I år ska jag vara modig och modigare.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Underbar bild! Underbar Stina!
Ses om en stund för lunch!
Kram!

Misan sa...

Vad klokt du resonerar. Livet är fullt av små gupp som kan ställa till det, fast mest av allt är det rätt trevligt också! Finns mycket livsglädje i din härliga bild - ta fasta på den!!!

Kram
Misan

Här finns jag: http://47miljonerbubblor.blogspot.com/