tisdag 28 oktober 2008

Med Esteban i knät.

Det är eftermiddag, solen skiner, Åsa Callesen ligger med sin laptop i knät i en av sofforna, jag sitter i den andra med min laptop "Esteban" och vi är både flitiga. Trots att pyjamasarna fortfarande är på så känns det som om vi båda gör framsteg. Kanske att jag kan se ljuset i tunneln...
Det handlar ju om struktur och att se helheten, gör jag inte det fattar jag ingening. Men nu har jag nog min metod och allt med uppsatsen känns så mycket bättre. Det är till och med riktigt kul.

Jag saknar Annie, ja jag saknar faktiskt flera annisar. Jag saknar också att fotografera på riktgt. Därför ska jag och Annie nu ha "Veckans Tema" som bland annat kommer att publiceras på denna sida. Extremt kul ska det bli. Vi mjukstartar, temat är Rörelse.
(Förslag på Teman välkomnas!)

3 kommentarer:

NIVETTE sa...

heter din dator esteban? det är mitt favoritnamn!
/flitig läsare

Unknown sa...

Om du vill kan vi bjuda på rörelse idag under lunchen, både jag och pojkarna. Kanske du kan få ihop något på det? Annars kanske mitt nya afro kan inspirera till någon form av rörelse?

Ses sen!

Stina sa...

visst är det ett hett namn?!
du får gärna döpa vad du vill till esteban, det är helt ok!