lördag 25 oktober 2008



Igår firade jag min 25års dag, exakt två månader senare. Det var ljuvligt. Pappa och Gittan kom med blomsterprakt och bling av allra högsta kvalité. Dessutom förtärdes brunch på Konsthallen. Tänk om man fick börja varje dag med en delikat brunch tillsammans med sina favoriter. Då skulle man bli fet, men det hade det varit värt. Quality time AB!

Efter brunch var det dags för extremt 25 årsfirande i Lund. Fina Frida hade fest, verkligen en Extrem sådan på alla sätt. Alltså det där med Lund och sittningar, jag lär mig nog aldrig. Så enkelt är det. Men Frida var extremt guldig och Maggan var extremt röd. Bästa inslag av utklädnad var lätt de två eksemen... Hur ofta är det två eksem på samma fest?!
Stannade inte jättelänge på festen, sorry värdinnan. Bytte Lund mot Malmö och eftersom spontaniteten var på topp hamnde jag tillslut på Hilton med ett otippat men väldigt trevligt sällskap. Hiltons drinkar, very tasty.

1 kommentar:

enannie sa...

nej men se där. -birger! söt han är. :)

drinkar på hilton? :-O snoffsigt värre partner!